Verzendinformatie
Verzenden van uw bestelling
Kosten verzending
Binnen Nederland zijn de kosten voor verzending boven de €75 gratis. Onder dit bedrag betaalt u een bijdrage van €6,95. U kunt zelf kiezen tussen PostNL, DPD of DHL. Zien wij een vertraging op de gekozen vervoerder dan behouden wij ons het recht voor te wijzigen van vervoerder om uw bestelling. Buiten Nederland zijn de verzendkosten afhankelijk van het land van bestemming. Voor Belgie en Duitsland is verzenden boven de €100 gratis. Onder dit bedrag betaalt u een bijdrage van €8,95. Let er wel op dat tot u uw adresgegevens invoert, onze webshop ervan uit gaat dat u binnen Nederland wilt verzenden! U blijft dus zonder invoeren van adresgegevens zien dat u het grensbedrag voor gratis verzenden €75 is.
Alle producten zijn op voorraad
Bij binnenkomst van uw bestelling en betaling, gaan wij voor u aan de slag. Uw producten zijn op voorraad en wij verwerken op volgorde van binnenkomst de bestellingen. Binnen 2-3 werkdagen wordt uw bestelling opgenomen in het verzendproces van de vervoerder van uw keuze. In vele gevallen is de levering de volgende werkdag. U kunt zelf voorkeuren aanpassen bij de vervoerder als u een app daarvoor heeft. Als u niet thuis bent, dan duurt de levering meestal 1 dag langer. U kunt uw bestelling dan ophalen op een servicepunt, zelf een nieuwe afspraak maken of er volgt een nieuwe afleverpoging. Heeft u na 5 werkdagen uw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan svp contact met ons op. Wij laten dan een onderzoek starten en kunnen in de meeste gevallen achterhalen waar uw pakket is. En soms ook niet, dan hebben wij een vervangende oplossing.
Sommige producten zijn niet op voorraad, worden besteld of zijn onderweg
Bij binnenkomst van uw bestelling, bestellen wij direct de producten bij de leverancier of distributeur. Of de producten zijn inmiddels onderweg. Dit kan soms tot 10 werkdagen duren omdat wij bijna al onze producten importeren. Ook moet het product bij de leverancier op voorraad zijn. Twijfelen wij of de leveringstijd acceptabel is, dan nemen wij contact met u op en overleggen of wat u wilt. Bij binnenkomst van het ontbrekende artikelen of artikelen, verzenden wij in zijn geheel uw bestelling. Wilt u zelf in delen uw bestelling ontvangen, dan betaalt u ook zelf de extra verzendkosten.
Producten zijn in pre-order
Bij binnenkomst van uw bestelling wordt het pre-order product aan u toegewezen. Zodra de pre-order producten door ons worden ontvangen en ingeboekt, krijgt u hiervan bericht. En begint het proces zoals bij een normale bestelling waarbij alle producten op voorraad zijn. Blijkt de pre-order vertraagd dan wachten wij tot 3 werkdagen voordat wij de nieuwe aanleverdatum kunnen invoeren (dit is een controle bij de leverancier en/of een check op de track&trace van onze pakketten).
U krijgt ALTIJD een track&trace code waarmee u op de pagina van de vervoerder kunt zien wanneer de geschatte leverdatum is. Een indicatie van levertijd wordt meestal op de vroege ochtend van de leveringsdag bekend. Wij kunnen hier geen invloed op uitoefenen (helaas...).
Heeft u een app van de vervoerder op uw device? Dan kunt u zelf datum en tijd aanpassen. Wijzigt u ook de locatie van uw bestelling, dan nemen wij daar geen verantwoordelijkheid over bij zoekraken of vertraging! Onze pakketverzekering vervalt dan omdat dit niet op het originele factuur- of leveringsadres is.