Image banner
Highlight a new collection and share details about products related to this image
Answer to question 1
Answer to question 2
Answer to question 3
De onderstaande vragen worden ons regelmatig gesteld. Staat uw vraag en/of antwoord hier niet bij? Neem dan contact met ons (info@eenkleinewereld.nl of whatsapp 0637301662) op of loop de winkel binnen.
1. Op welke momenten zijn jullie geopend?
Wij zijn elke week (uitgezonderd feestdagen) op woensdagmiddag van 13u tot 18u geopend, vrijdag van 13u-21u geopend (geen koopavond in juli&augustus) en zaterdag van 11u-18u. Wij hebben soms extra openingsdagen rondom Koningsdag, Sinterklaas en Kerst. Wij geven dit aan in onze blog en bij evenementen.
2. Hoe kunnen wij de winkel het makkelijkst bereiken?
Auto: In Papendrecht centrum De Meent heb je 2 parkeergarages die op 5min afstand liggen van onze winkel. Parkeren is de eerste 2u gratis! Parkeren in de blauwe zones is max 1u. Wij zijn gevestigd aan de Oude Veer 34 (3353GS) in Papendrecht. De straat is een doodlopende straat met alleen laad&los mogelijkheid. Voor lang parkeren kunt u het parkeerterrein kiezen aan de Pontonniersweg of Eilandstraat. Buiten een straal van 200 meter van het centrum kunt u aan de straatkant parkeren.
OV: Papendrecht is eenvoudig te bereiken met trein, bus en waterbus. De waterbushalte Veerdam ligt op 5min afstand van de winkel. De fiets mag gratis mee op de waterbus. Verschillende busdiensten rijden vanuit Dordrecht CS of Rotterdam metro en liggen op gemiddeld 3 tot 10min lopen.
3. Welke verzendkosten en leveringstijden hanteren jullie?
Binnen Nederland verzenden wij gratis vanaf €75, bestellingen onder de €75 hebben een standaardtarief van €6,95. Naar België verzenden wij gratis van €100, bestellingen onder de €100 hebben een standaardtarief van €8,95.
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen bij uw bestelling en de gekozen producten zijn op voorraad, verzenden wij binnen 3 werkdagen. Meestal verzenden wij sneller maar dit is afhankelijk van drukte. Met het verzenden erbij moet u ongeveer rekening houden met max 5 werkdagen voor ontvangst. Wij verwerken bestellingen op volgorde van binnenkomst, dus vriendelijke aansporingen als "graag zsm" of "graag volgende dag" geven wij geen voorrang.
4. Pre-orders en nieuwe artikelen
Wij hebben producten in pre-order wanneer er zekerheid is van leveren en aantal. Wij hebben dan bijvoorbeeld de facturen betaald, aankondiging is gedaan van verzenden van de distributeur of producent of wij krijgen een toewijzing (Warhammer). Bij binnenkomst gaan wij uw gehele bestelling verzenden. Mocht er onverwacht een push back date zijn dan informeren wij u direct en heeft u een keuze tot annuleren of wachten.
Wij zetten altijd een kleiner aantal in de pre-order dan dat we werkelijk binnen krijgen. Ook de klant in de winkel belonen wij namelijk met hun bezoek en daarvoor houden wij aantallen achter.
Wij proberen zo snel als mogelijk nieuwe producten in te voeren als in voorraad of in pre-order. Maar soms kiezen wij er bewust voor om producten specifiek voor de winkel te houden. Er staat dus altijd meer in onze winkel dan in onze webshop.
5. Producten op voorraad
Wij controleren op regelmatige basis de aantallen in onze webshop en fysieke winkel. Naar onze overtuiging kloppen de aantallen. En ondanks deze controles en camerabewaking kan het sporadisch gebeuren dat wij niet de gewenste aantallen hebben door een verkeerd gebruikte code bij de kassa, losse handjes of diepe zakken. Bij een bestelling waarvan het product op voorraad had moeten zijn, maar niet is, nemen dan direct contact met u op via het opgegeven telefoonnummer of mail. Wij hebben dan al evt levertijden en oplossingen overdacht en overleggen met u wat de beste oplossing kan zijn.